بازم من



√פֿـآطرآت مجآزے פֿــآموش مــטּ√

Memories Off Girl

یه جنگ نا برابر...

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
هر کی دلش خواست بگه رمزشو بش بدم دوستو دشمنش فرق نداره غریبو اشنا فرق نداره اصلا همینطوری رمزو گذاشتم

نظرات شما عزیزان:

✿✿✿ بهترین روزگارم با تو...شد✿✿✿
ساعت0:07---5 اسفند 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری به من هم س بزن

رضا
ساعت0:58---3 مهر 1392
خوندمش آبجی!
انگاری قضیه واقعا جدیه!!!
نمیدوم چه کاری ازم برمیاد که کمکت کنم!
من از اصل قضیه تعجب کردم!
چون من به این وبلاگت اومده بودم و اصلا انتظار نداشتم یه اون جور رفتاری ازت سر بزنه!
اوم از کسی که پست ثابتش هم با خدا شروع شده!
میدونم از من دلخوری!
اما حق بده آبجی!!!
من کامل مقصر نبودم!
الان خدا شاهده بد شرمنده شما شدم!
کاش به بچه ها می گفتی!
هر چند که توی دنیای مجازی به هیچکی نمیشه اعتماد کرد!
و نمیدونی طرفت کیه!
منو دیدی؟
نه اهل چت هستم و نه فیسبوک!
نه دوستی مجازی!
با همه شلوغی وبلاگ ، تنهاییم رو به هیچی ترجیح نمیدم!
فقط یه پیرمرد 21 ساله ام که حرفا و تجربه هاش رو مینویسه!
برا کسایی که می فهمن!
نه بیشتر
.
فکر نکنم کاری ازما بر بیاد!!!!
جز اینکه ...
واست دعا می کنم که مشکلت حل بشه!
چهارشنبه توی مراسم آقامون امام حسین واست دعا می کنم!!!!
خدا رو داشته باش آبجی!
بقیه میان و میرن!
.!
اینم بگم:
من اون یاغی که همه فکر می کنن نیستم!
یعنی هستم! اما فقط قسمتی از شخصیتمه!
که هر وقت لازم بشه ازش استفاده می کنم!
اگر نه ، هربار که برای شما چیزی مینوشتم!
هدفم این بود که شما کوتاه بیاین!
حتی توی چند پست اول هیچ نامی از شما نبردم!

...
در پناه حق آبجی نینا



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:,| 21:49 |иiηд| |



X-themes